czwartek, 15 listopada 2012

Muszę. Wybaczcie ale muszę. Będę się chwalić...

Miałam nowe nabytki pokazać jutro jak dotrze jeszcze jedna przesyłka ale nie mogę. Wybaczcie ale muszę się pochwalić co udało mi się wygrać w konkursach w ciągu 3 tygodni.




Od góry:
- audiobook "Irena" Małgorzaty Kalicińskiej i Basi Grabowskiej,
- "Kamienica przy Kruczej" Maria Ulatowska,
- "Zaułek szczęścia" Urszuli Jaksik,
- "Piernikowe makabreski" Joanne Fluke,
- "Złudzenie" Thomas Erikson,
- "Wielka księga dobrych manier" Elisabeth Bonneau,
- trylogia "Zakręty losu" Agnieszki Lingas - Łoniewskiej.
Cieszą oko, prawda?
Tym razem nie podzielę się z Wami tymi książkami bo każda jest dla mnie ważna i każdą chcę mieć na własność.

Co mam czytać w pierwszej kolejności? Ja najpierw mam ochotę na "Kamienicę przy Kruczej" a potem trylogię... Następne nie mają już znaczenia :)

14 komentarzy:

  1. O bości, masz " Trylogię " . Zazdroszczę ... ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaje mi tylko życzyć miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nabytki, ależ miałaś szczęście!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę bliżej się przyjrzeć twórczości pani Ulatowskiej, aż wstyd się przyznać, ale nic nie czytałam. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz, że wygrałaś jeszcze "Wiśniowy Dworek" na blogu Kejt M? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stosik.Życzę miłej lektury.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym zaczęła od kruczej, naprawdę jest świetnie napisana, u mnie jeszcze większy stos, czy ty także otrzymałaś więcej niż jedna książkę od granice.pl ? pierwszy raz tam coś wygrałam i myślałam, że tylko tę jedna wygrana otrzymam? pozdrawiam serdecznie i zazdroszczę tej trylogii, bo wiele o tej autorce słyszałam, ale nic nie czytałam jej autorstwa

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne nabytki, gratuluję i życze przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę,ale świetna wygrana :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranych oraz nowych nabytków :)
    Sama czytałam stąd jedynie "Złudzenie" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. G-R-A-T-U-L-U-J-Ę Ci kochana!

    Ja bym pierw brała się za Trylogię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę "Kamienicy przy Kruczej". Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i ... zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Chętnie Ciebie odwiedzę.