wtorek, 27 września 2011

Uwielbiam moją bibliotekę

takie wyznanie dzisiaj poczyniam. Uwielbiam bo wciąż pojawiają się nowości książkowe a ja je wyłapuję z czego się bardzo cieszę.
Oto moje dzisiejsze zdobycze. Nie wszystkie to nowości ale i tak się cieszę:

\
Od góry:
- "Spadek" J.Bujak
- "Świadectwo prawdy" Jodi Picoult
- "Karuzela uczuć" Jodi Picoult
- "Kuchnia Franceski" P. Pezzelli

Jest jeszcze jedna książka, którą obecnie czytam i jest to "Klątwa" Shannon Drake. Książkę czyta się super i jest wciągająca. Tajemnicza i mroczna a rzecz się dzieje w moich ulubionych czasach XVIII wieku. Uwielbiam książki i filmy kostiumowe. A żeby Was zachęcić to napiszę, że wydawcą jest wydawnictwo Mira. To mówi samo za siebie.
Zrobiłam też dzisiaj dobry uczynek i podarowałam swojej miejskiej bibliotece książkę. A niech się inni czytelnicy ucieszą.

Na zakupowym szaleństwie dzisiaj nie byłam, tak jak planowałam wczoraj. Sobie nie kupiłam nic ale dzieciątku kupiłam dwie pary skarpetek do śmigania po podłodze. Brudzą się równie szybko jak spodenki na kolanach. Emilka to dzielna dziewczynka i wczoraj była w żłobku osiem godzin. Dzisiaj właśnie mija siódma godzina pobytu więc będę się powoli bo me dziecię zbierała. A ja mam tyyyyle czasu na czytanie...

10 komentarzy:

  1. A u mnie wywiad z autorką Spadku:) Jestem ciekawa czy książka Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świadectwo prawdy bardzo mi się podobało, ciekawa jestem Twojej opinii.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słońce niech Ci zawsze świeci,
    A na twarzy uśmiech gości.
    I by nigdy Ci nie brakło
    Marzeń, wiary i miłości.

    blog dałam do obserwowanych podoba mi się
    zapraszam do mnie dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, te biblioteki....Ja ostatnio poszłam z zamiarem tylko oddania książek (żeby wreszcie zająć się własnymi około 40-oma nieprzeczytanymi) i wróciłam z opowiadaniami Enerlich i "Saturnem" Dehnela. Tylko dwie na szczęście, choć inne kusiły...
    Dziś na tvn style widziałam kawąłek programu, w którym Dorota Wellman rekomendowała "Kuchnię Franceski" - ponoć fajne ;-)
    Pozdrawiam i życzę zdrówka dla Emilki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki które też pragnę przeczytać(oprócz "Świadectwa prawdy"-czytałam i bardzo mi się podobała),życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. biblioteczne okazy świetne, ale mnie zaciekawiła najbardziej Klątwa, też lubię czasy XVIII wieku więc się za nią rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bibliotekę masz niczego sobie, skoro mają "Spadek" to znaczy że dobrzy są :). Moja produkuje się jak może, ale i tak kiepsko stoi, również wspomagam ją swoimi zapasami książkowego, niech się naród cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, hej Koleżanko, poczta doszła? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie zaleglosci czekaja na wolna chwile.
    Zapraszam na moje candy powitalne http://niebieskomi.blogspot.com/2011/09/candy-powitalne.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio zdobyłam jedną książkę w pewnym konkursie, ale wciąż nie mam czasu jej przeczytać, bo blogowanie i facebookowe gry zabierają mi zbyt wiele czasu. Ach ten Internet ;)

    Pozdrawiam

    Sol

    PS. Zapraszam czasem do mnie:
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    Ponadto przez cały październik (czyli od jutra) będzie u mnie trwał konkurs z fajnymi nagrodami. Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Chętnie Ciebie odwiedzę.