piątek, 8 kwietnia 2011

Marzenia się spełniają

Oj tak :) Odkąd oglądam Wasze cudeńka to ja też zapragnęłam kilka mieć w domu. A że dwie lewe rączki do szycia i nawet guzika prosto przyszyć nie potrafię, Romantyczna kobieta mi pomogła :) Tkanina moja ale robota jej. Romantyczna kobieto bardzo Cię dziękuję bo jestem zachwycona. Za każdym razem jak patrzę na Twoje cudeńka u mnie w domu to mi się mordka uśmiecha. A obok woreczka z lawendą obojętnie przejść nie mogę więc wącham za każdym razem jakżem w sypialni jest.
Już Wam pokazuję te cudeńka:




i jeszcze serduszko na szydełku zrobione teraz wisi sobie na lampce w sypialni. Lampka miała ciemno czerwony (burdelowy) abażur ale został zmieniony na ecru. Jeszcze tylko muszę trzon lampki bielą potraktować i lampka elegancka :)

To tyle z mojego chwalenia. Jeśli zaś chodzi o tkaninę, z której mam podusie i inne duperelki, to będę ją kupowała teraz na zasłony i większą ilość woreczków z lawendę i nie tylko. Jeśli komuś tkanina przypadła do gustu dajcie znać. Kupię większą ilość.

A poniżej jeszcze kilka fotek ze spaceru z moją córcią w jej nowym wozie :) Ależ ona ma z tego uciechę. A ludzie jak ją widzą w wozie to śmieją się jeszcze bardziej. Ja zresztą też się uśmiecham bo jakże nie?


7 komentarzy:

  1. Anetko, nawet nie wiesz jak się cieszę, że przypadło Ci wszystko do gustu i do wnętrza Twojego domku! Przepraszam jeszcze raz z całego serca, że tak długo musiałaś czekać!!!!
    A córcię masz po prostu uroczą!! :)))
    Ściskam Was mocno i mam nadzieję, że wszystko będzie długooooo cieszyło oczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Córcia śliczna :)
    A te wszystkie rzeczy. . . Marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny materiał wybrałaś na te cudeńka! A że sama nie potrafisz szyć, no cóż, to nic strasznego, że skorzystałaś z talentu romantycznej kobiety. Ważne, że efekt jest wspaniały. Pozdrawiam Cię i śliczną córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Emilka jest urocza ! Poduszki też :-)
    Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kosz świetnie prezentuje się z tymi poduchami. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny środek lokomocji, wierzę, że wzbudza niemałą sensację :)

    Dziękuję za udział w moim rozdawnictwie i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie pozdrawiam Ciebie i Twoje Małe Szczęscie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Chętnie Ciebie odwiedzę.