środa, 31 sierpnia 2011

Zmiany. Oby na lepsze...

Ano tak. Przede mną. Przed Wami. Zmmiany.
Przed Wami zmiana mojego bloga. A raczej jego szaty graficznej. Dzięki pomocy Bujaczka mój blog teraz wygląda tak. Przyznam się Wam, że gdy na zmianę się decydowałam, nie miałam pojęcia jak chciałabym, żeby wyglądał. Krok po kroku i rysowała się jego nowa szata. Na koniec blog prezentuje się, według mnie, dużo ładniej, bardziej elegancko. A przy tym dominują kolory neutralne, które lubię najbardziej.

Zmiana przede mną to żłobek Emilki. Jutro po przebudzeniu i wypiciu mleka przez Emilkę, wsiadamy w samochód i jedziemy do nowego miejsca. Nowe miejsce dla Emilki i dla mnie. Nowa sytuacja dla niej i dla mnie. A najbardziej tę zmianę i nowe miejsce będę przeżywała ja a nie Emilka. To ja po zostawieniu córki w żłobku, wsiądę do samochodu i zamiast jechać od razu do domu, popłaczę w samochodzie i jak mi przejdzie to dopiero ruszę w drogę powrotną. Trzymajcie za mnie kciuki bo jutrzejszy dzień będzie trudny bardziej dla mnie niż dla Emilki... A od października, gdy wrócę do pracy znowu zmiany bo organizacja życia po powrocie do pracy.

A za kilkanaście dni zapraszam do siebie na Jesienną wędrówkę książki. Jaka to będzie książka i o co chodzi z wędrówką dowiecie się za jakiś czas. Zdradzę tylko, że będziecie mogły gościć u siebie przez kilka dni książkę polskiej autorki. Według mnie, książkę trzymającą w napięciu do końca i porywającą od początku. Kto chętny niech pamięta do mnie zaglądać. To już lada dzień. A jutro napiszę Wam kto będzie nowym właścicielem "Lunchu w Paryżu". Jutro losowanie candy.

12 komentarzy:

  1. To ja mocno trzymam kciuki, bo - chociaż nie mam swojego malucha - umiem sobie wyobrazić, jak trudna to chwila. Oby Emilka zniosła zmiany bezboleśnie. Nowy szablon bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szatka ładna, bardzo dobrze,że tekst można czytać omijając te duże litery na szacie bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie dobrze, dzielna Mamo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany wystroju bloga zdecydowanie na lepsze. Tak poza tym trzymaj się jutro dzielnie ty i twoja córcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię takie neutralne, spokojne kolory.
    Trzymaj się jutro dzielnie. Ja to samo przezywałam 2 lata temu. A jutro moje maleństwo idzie do pierwszej klasy...Ehhh kiedy te dzieciaki urosły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki i życzę powodzenia i Tobie i Emilce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana cieszę się, że Ci się podoba ;) Tylko, że ja nic takiego nie zrobiłam ;) Trochę się pobawiłam i oto wyniki;) Szablon Ty wybierałaś i powiem Ci, że super pomysł ;)
    Trzymam za Ciebie kciuki jutro ;)Dasz rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna nowa szatka :)
    jutro musisz pochlipać,ja też płakałam - ba nawet chciałam zabrać córkę do domu bo mi było smutno
    jutro ważny dzień dla wielu z nas, damy radę, uściski dla Księżniczki

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia dzisiaj :). Śliczne zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pewna że obydwie dacie radę, a może nawet ta zmiana wyjdzie Wam an dobre :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Chętnie Ciebie odwiedzę.